FENG SHUI I LOGO FIRMY
LOGO FENG SHUI – Co to takiego?
Znak firmowy – logo, to bardzo ważny element identyfikacji nie tylko wizualnej/estetycznej, ale energetycznej – działającej na podświadomość, emocje i odczucia, pierwsze oraz trwałe reakcje jakie towarzyszą nam kiedy patrzymy na konkretne symbole związane z jakąś marką.
Logo jest to również świadomy nośnik informacji o misji i wizji Twojego biznesu, „zaklęty” w znaku – symbolu.
Informuje o dynamice firmy, jej profilu, działaniach i relacji jaką ma właściciel dla swojego biznesu i jego wizerunku.
Dlatego znak graficzny może pomóc lub utrudnić pozytywne postrzeganie firmy przez odbiorców, potencjalnych klientów lub kontrahentów.
Logo zastępuje lub uzupełnia nazwę firmy, jest widoczne w sponsoringu i reklamie, powinno być więc łatwo identyfikowalne i dające pozytywne skojarzenia.
To taki drogowskaz, wytyczający kierunek rozwoju firmy, a poprzez swoją wibrację, dający sygnał klientowi/kontrahentowi, że ma do czynienia z właściwą firmą.
Jak może pomóc wiedza Feng Shui?
Przede wszystkim, zanim projektuję logo, chcę poznać branżę, misję i dążenia firmy aby móc powiązać je z symboliką i odpowiednią kolorystyką oraz zawrzeć tam pewną „tajemnicę” związaną z misją lub historią firmy albo osobowością jej właściciela.
Feng Shui sugeruje pewne rozwiązania, wynikające ze zrozumienia symboliki kolorów i kształtów oraz harmonijnym ich zestawieniu.
Analiza oraz projekt logo mogą być zlecone niezależnie od analizy i projektu wnętrz według Tradycyjnego Feng Shui. Każdą wycenę projektu logo i/lub nazwy tworzę indywidualnie ponieważ każda firma jest inna 🙂
Zobacz kilka przykładów logotypów zaprojektowanych przeze mnie TUTAJ
Kolejnym ważnym elementem wizerunku i relacji ze swoją firmą jest to w jaki sposób sami ją reprezentujemy. Ponieważ od dwóch lat realizuję pasję tworzenia biżuterii, proponuję rozwiązania w formie biżuterii dla firm. Zobacz jakie projekty zrealizowałam w ostatnim czasie
Zapraszam do kontaktu
Paulina Gasiun